Scurt istoric

 

Daca ar trebui sa amintim de tradiţia şcolara, gândul ne duce la Ioan G. Roman - cel care a înfiinţat o şcoala de băieţi în acest colt dobrogean. 
Apoi au urmat si alte scoli: scoala de fete, şcoala profesionala de meserii, şcoala generala mixta, etc. Generaţii de elevi au absolvit cursurile primare si gimnaziale, profesionale, ajungând unii - viitori liceeni în alte oraşe, alţii - cei mai buni meseriaşi. 
Daca până în anul 1960, copiii isăcceni urmau cursurile liceale în oraşele Tulcea si Galaţi, din anul 1961 se poate discuta despre Liceul Teoretic, înfiinţat atunci. A fost primul pas spre marea întâlnire a învăţământului din localitate. 
Primul director - înv. Mihovici Eftimita, primul diriginte - prof. Avrigeanu Elena – Lelia, profesori precum : Iosif Colcer, Dumitru Caloianu, Nicolae Hâncu, Nicolae Rădulescu si mulţi alţii si-au demonstrat profesionalismul si talentul. 
S-a început modest cu o singura clasa de liceu si apoi cu câte doua clase. Absolvenţii primelor serii au devenit profesori, jurişti, medici, ingineri, ducând semnele liceului, acum Liceul Teoretic " Constantin Brătescu ", în cei peste 50 de ani de la înfiinţare.

 

Misiunea unităţii şcolare

 

Unitatea şcolară îndeplineşte obiectivele naţionale prin proceduri şi tehnici specifice în consens cu specificul socio-economic şi geografic, prin concentrarea unui complex de competenţe de management, organizare, comunicare şi o temeinică pregătire profesională.

 

Misiunea instituţiei este să asigure o educaţie de calitate, pentru dezvoltarea intelectuală, socială şi profesională a tinerilor în vederea adaptării socio-economice a adolescenţilor de azi, viitori cetățeni activi, deplini conştienți de propria valoare şi competitivi pe piața muncii locală, națională, europeană.

 

Viziunea unităţii şcolare

 

Unitatea şcolară face posibilă realizarea strategiei si atingerea obiectivelor propuse in directiile de dezvoltare, in concordanta cu dezideratele reformei educationale pe plan educational.

Telul este ca in comunitate, scoala sa fie o institutie de referinta, integrata nevoilor sociale ale comunitatii, care sa realizeze pregatirea de astazi pentru viitorul de maine, la standarde europene.